piątek, 25 marca 2016

Priorytet zdrowie



Witam ponownie. Mam trochę czasu, więc jeszcze trochę popiszę. We wcześniejszym wpisie napisałam Wam, że uwielbiam aktywność fizyczną, bez której nie wyobrażam sobie życia i odkąd zaczęłam systematycznie ćwiczyć, to też zmieniłam swoją dotychczasową dietę. Zrezygnowałam ze słodyczy, a zwykły cukier zastąpiłam cukrem kokosowym. Nie jem chipsów, paluszków i oczywiście zrezygnowałam z napojów kolorowych( to jest dopiero świństwo!) Czuję się znacznie lepiej, a moja skora nabrała blasku.
W 100% zgadzam się z powiedzeniem " Jesteś tym co jesz" Zdrowy styl życia to nie moda, tylko chęć bycia zdrowym i szczęśliwym!!!Zwykły cukier zamieniłam na cukier kokosowy  Takie jest moje zdanie, a jak Wy podchodzicie do tego tematu? Czekam ba Wasze komentarze. Pozdrawiam ciepło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz