wtorek, 31 stycznia 2017

Planowanie wakacji

Chcąc nie chcąc, jestem uziemiona w domu, więc siedzę sobie w necie i planuję już urlop. Uważam, że to dobry moment, nie za szybko, nie za późno, w sam raz. W zeszłym roku wypoczywałam nad morzem jeden tydzień, a drugi tydzień spędziłam u rodziny w górach. To były piękne wakacje i mam przemiłe wspomnienia.
W tym roku chcę jednak postawić na Chorwację, ponieważ moi znajomi jeżdżą tam co roku i są  bardzo zadowoleni. Myślę, że to dobry pomysł, tym bardziej, że planuję urlop we wrześniu. Mam teraz czas , więc bardzo dużo artykułów czytam na temat Chorwacji i dowiedziałam się jakie dokumenty ze sobą zabrać, bo zastanawiałam się czy muszę mieć paszport czy wystarczy dowód. Zainteresowanych tematem odsyłam tutaj  Teraz wiecie co można robić na zwolnieniu, wakacje planować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz