piątek, 14 października 2016

Kolory jesieni

Długo, a nawet bardzo długo mnie tu nie było. Muszę nadrobić wszystkie zaległości, bo trochę się tego nazbierało. Mamy już październik. Ten czas leci jak oszalały. Pogoda za oknem nieciekawa, chociaż dzisiaj wyszło nawet słoneczko i to wywalało uśmiech pewnie nie tylko na mojej twarzy. Uwielbiam właśnie taka słoneczną, kolorową jesień. Bo jak pada, jest szaro, to człowiekowi się odechciewa wszystkiego. Dzisiaj już piątek, a ja mam wolne, więc weekend mi się super przedłużył z czego ogromne się oczywiście cieszę :-) Myślę, ze dzisiaj wybiorę się na długi spacer po lesie, bo trzeba korzystać z takiej pogody.
Teraz trzeba łapać promienie słoneczne, bo rzadko się pojawiają. Może jakieś grzybki jeszcze znajdę. Bo w tym roku niestety jeszcze na grzybach nie byłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz