środa, 26 października 2016

Zdrowe nawyki

Taka pogoda, ze z domu się nie chce wychodzić, a przecież trzeba. Malo słońca, człowiek jest apatyczny i ospały. Wiecie jak ja sobie radzę z jesienna chandrą? Staram się ćwiczyć wieczorami lub przed praca, ale to drugie nie zawsze mi wychodzi, bo przecież bym codziennie musiała wstawać o 5 rano, a jak dla mnie to stanowczo za wcześnie. Po przyjściu z pracy robię sobie sama soki warzyw i owocowe. Tak się od nich uzależniłam, ze nawet jak siedzę w pracy do wieczora, to i tak po przyjściu do domu, wyciągam moja wyciskarkę.
Najbardziej mi smakuje sok z pomarańczy, banana i jabłka. Oczywiście urozmaicam sobie te soki, a czasami nawet dodaje troszkę kapusty, bo ma mnóstwo witamin, a przede wszystkim Wit C, która chroni przed przeziębieniem. Takie soczki, to duża dawka energii i witamin. Może znacie jakieś przepisy na soki warzywno- owocowe?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz