wtorek, 18 października 2016

Siostrzana pomoc

Dzisiaj mam taki leniwy poranek, więc ja nie mam pojęcia jak ja będę funkcjonować wieczorem. Dzisiaj po 20stej jetem umówiona z moją siostrą (jak dożyję tej godziny), Moja siostra poprosiła mnie, bym pomogła jej wybrać meble do pokoju jej córeczki.
Wczoraj przed snem postanowiłam poprzeglądać troszkę strony z meblami dla dzieci - między innymi te fajne porady od dziewczyn https://mynta.pl/jakie-meble-dla-dziewczynki/ - i chyba znalazłam coś, co na pewno zainteresuje moja wymagającą siostrę:-) Meble spełniają jej wszystkie wymogi, wyglądają pięknie, czego jeszcze chcieć???
Prawda, że prezentują się idealnie?? Siostra to się zdziwi, ze takie cudo znalazłam:-) Jestem pewna, że jej się spodobają. Fajnie, że teraz tak łatwo wszystko znaleźć w necie bez wychodzenia z domu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz