piątek, 14 października 2016

Pielęgnacja po lecie

Po lecie moje stopy są suche i potrzebują pielęgnacji. Jutro wieczorem zrobię sobie domowe pedicure. Jestem pewna , że po paru takich zabiegach moje stopy będą gładkie i nawilżone, bo teraz to tylko huczą mi rajstopy, bo są w opłakanym stanie. Mój pedicure wygląda następująco, robię kąpiel stopom w misce pełnej wody, a do wody dodaję specjalny płyn o zapachu róży. Nogi tak trzymam w wodzie, aż zrobi się chłodna. Potem robię peeling oczywiście, by pozbyć się zrogowaciałego naskórka, a następnie dokładnie płuczę nogi i dokładnie wycieram. Ostatnimi i najważniejszym krokiem jest dokładne nawilżenie stop odpowiednim kremem.
Tutaj znajdziecie i informacje na temat kremu do stop https://midy.pl/krem-do-stop/ Po wchłonięciu kremu, nakładam na stopy specjalne skarpetki i zostawiam na całą noc.
Rano stopy są delikatne,gładkie i nawilżone. Taki zabieg powtarzam
dwa razy w miesiącu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz